Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
500 | 180,14 | 221,57 | 3,56 | |||||
1000 | 226,64 | 278,77 | 7,11 | |||||
1500 | 276,57 | 340,18 | 10,67 | |||||
2000 | 332,19 | 408,59 | 14,23 | |||||
2500 | 379,61 | 466,92 | 17,78 | |||||
3000 | 432,69 | 532,21 | 21,34 | |||||
3500 | 488,95 | 601,41 | 24,89 | |||||
4000 | 535,73 | 658,95 | 28,45 | |||||
4500 | 582,51 | 716,49 | 32,01 | |||||
5000 | 629,28 | 774,01 | 35,56 | |||||
5500 | 676,05 | 831,54 | 39,12 | |||||
6000 | 722,84 | 889,09 | 42,68 | |||||
6500 | 769,62 | 946,63 | 46,23 | |||||
7000 | 819,56 | 1008,06 | 49,79 | |||||
7500 | 869,50 | 1069,49 | 53,34 | |||||
8000 | 919,43 | 1130,90 | 56,90 | |||||
8500 | 972,52 | 1196,20 | 60,46 | |||||
9000 | 1022,46 | 1257,63 | 64,01 | |||||
9500 | 1072,39 | 1319,04 | 67,57 | |||||
10000 | 1122,33 | 1380,47 | 71,13 | |||||
20000 | 2121,04 | 2608,88 | 142,25 | |||||
25000 | 2620,40 | 3223,09 | 177,81 | |||||
30000 | 3163,96 | 3891,67 | 213,38 |
Papier firmowy - niezbędny element korespondencji służbowej. Proponujemy druk papierów firmowych w wersji klasycznej z zadrukiem jednostronnym, w formacie A4 lub A5. Ze względu na typowe przeznaczenie firmówek do dalszego użytku w drukarkach biurkowych, do ich druku używamy papieru offsetowego o niskim współczynniku pylenia i wysokim stopniu białości. W papierach firmowych nie wykonuje się falcowania i bigowania. Nie przewiduje się także stosowania wykrawania oraz usług uszlachetniających.
Uwaga: Przy wyborze kolorów pantonowych korzystaj z palety dla papierów niepowlekanych (z literką U).
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Kolorystyka. Wymagany jest tryb koloru CMYK, lub Pantone. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiary. Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: papier firmowy o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winien być przygotowany w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, dane teleadresowe) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się w zakładce KARTA PRODUKTU, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce DO POBRANIA.
W razie wątpliwości związanych z tym produktem, prosimy o kontakt mailowy: sklep@cuddruk.pl lub telefoniczny: 32 248 66 73 (w dni robocze od godziny 8.00 do 16.00).