Nakład | netto / pln | brutto / pln | waga / kg | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
250 | 384,75 | 473,24 | 3,56 | |||||
500 | 420,38 | 517,07 | 7,12 | |||||
600 | 438,64 | 539,53 | 8,54 | |||||
700 | 456,20 | 561,13 | 9,97 | |||||
800 | 474,45 | 583,57 | 11,39 | |||||
900 | 490,64 | 603,49 | 12,82 | |||||
1000 | 508,21 | 625,10 | 14,24 | |||||
1100 | 525,77 | 646,70 | 15,66 | |||||
1200 | 543,32 | 668,28 | 17,09 | |||||
1300 | 560,88 | 689,88 | 18,51 | |||||
1400 | 578,46 | 711,51 | 19,94 | |||||
1500 | 595,32 | 732,24 | 21,36 | |||||
1600 | 612,20 | 753,01 | 22,79 | |||||
1700 | 631,14 | 776,30 | 24,21 | |||||
1800 | 648,72 | 797,93 | 25,63 | |||||
1900 | 666,28 | 819,52 | 27,06 | |||||
2000 | 683,83 | 841,11 | 28,48 | |||||
2500 | 770,27 | 947,43 | 35,60 | |||||
3000 | 880,13 | 1082,56 | 42,72 | |||||
3500 | 967,94 | 1190,57 | 49,84 | |||||
4000 | 1056,45 | 1299,43 | 56,96 | |||||
4500 | 1143,56 | 1406,58 | 64,08 | |||||
5000 | 1231,38 | 1514,60 | 71,20 | |||||
6000 | 1429,05 | 1757,73 | 85,44 | |||||
7000 | 1604,00 | 1972,92 | 99,69 | |||||
8000 | 1803,03 | 2217,73 | 113,93 | |||||
9000 | 1978,67 | 2433,76 | 128,17 | |||||
10000 | 2153,61 | 2648,94 | 142,41 | |||||
15000 | 3073,08 | 3779,89 | 213,61 | |||||
20000 | 3996,69 | 4915,93 | 284,82 | |||||
25000 | 4918,91 | 6050,26 | 356,02 | |||||
30000 | 5835,63 | 7177,82 | 427,22 | |||||
35000 | 6756,48 | 8310,47 | 498,43 | |||||
40000 | 7676,63 | 9442,25 | 569,63 | |||||
45000 | 8574,75 | 10546,94 | 640,83 | |||||
50000 | 9495,61 | 11679,60 | 712,04 | |||||
55000 | 10415,07 | 12810,54 | 783,24 | |||||
60000 | 11335,91 | 13943,17 | 854,45 | |||||
65000 | 12258,15 | 15077,52 | 925,65 | |||||
70000 | 13177,62 | 16208,47 | 996,85 | |||||
75000 | 14098,46 | 17341,11 | 1068,06 | |||||
80000 | 15019,31 | 18473,75 | 1139,26 | |||||
85000 | 15916,75 | 19577,60 | 1210,47 | |||||
90000 | 16837,59 | 20710,24 | 1281,67 | |||||
95000 | 17757,06 | 21841,18 | 1352,87 | |||||
100000 | 18679,29 | 22975,53 | 1424,08 |
Ulotki składane pozwalają zmieścić znacznie więcej treści niż ulotki proste, a dzięki złożeniu na cztery części zachowują poręczny, wygodny w użytkowaniu format. Ulotki wielokrotnie składane to idealna forma przedstawienia obszernej oferty w elegancki sposób.
Wszystkie dostępne formaty ulotek składanych drukujemy w pełnym kolorze, na różnych gramaturach papieru. Dla zachowania najwyższej jakości druku i wykończenia ulotek dbamy o każdy szczegół ich produkcji - na przykład przy grubszych papierach stosujemy dodatkowe bigowanie w miejscu złożenia ulotki.
Jeśli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, spodoba Ci się dodatkowa opcja uszlachetniania ulotek.
Zachęcamy do zapoznania się z ogólnymi wytycznymi odnośnie przygotowania plików do druku: JAK PRZYGOTOWAĆ PLIK
W tym produkcie zwróć szczególną uwagę na:
Format pliku. Zalecamy zapisanie projektu w formacie PDF w standardzie PDFx/1a:2001. Przyjmujemy też pliki EPS, PS, TIFF, JPG lub CDR (fonty zamienione na krzywe).
Wymagany jest tryb koloru CMYK. Jeżeli w plikach będą występować inne tryby kolorów, np. RGB, Pantone, LAB, to zostaną one automatycznie przekonwertowane przez system na tryb CMYK, zgodnie z tablicą konwersji ISO Euroscale coated lub uncoated.
Wymiar netto (po obcięciu) pliku winien być zgodny ze zleceniem, a wymiar brutto powinien obejmować dodatkowo spady po 2-3 mm z każdej strony. Dla przykładu: ulotka o wymiarze docelowym (po obcięciu) A4 czyli 210x297 mm winna być przygotowana w formacie brutto ze spadami: 214x301 mm.
Spady. Na spadach winny znajdować się wszystkie elementy publikacji, które dochodzą do krawędzi bocznych (tła, zdjęcia, linie). Trzeba mieć świadomość, że spady zostaną w procesie introligatorskim odcięte od publikacji, więc nie należy na nich umieszczać istotnych merytorycznie treści.
Plik poglądowy. W celu uniknięcia możliwych nieporozumień, do pliku produkcyjnego warto dołączyć plik z podglądem, jednoznacznie pokazujący kolejność stron i sposób ich falcowania.
Marginesy wewnętrzne. Ze względu na dopuszczalną tolerancję procesu cięcia, istotne elementy publikacji (takie jak teksty, logo, tytuły, hasła reklamowe itp.) należy umieszczać w odległości min. 4 mm od krawędzi cięcia.
Strony publikacji. Awers i rewers ulotek może znajdować się w jednym pliku produkcyjnym (jako PDF dwustronicowy), bądź w dwu osobnych plikach.
Tekst w kolorze czarnym. Tekst w kolorze czarnym winien składać się wyłącznie ze 100% koloru black i mieć włączony nadruk (overprint).
Tekst i grafika w kolorze białym. Wszystkie elementy w kontrze, winny mieć wyłączony nadruk (zadany knockout). W przeciwnym wypadku, mimo iż będą one widoczne na ekranie komputera, w druku się nie ujawnią.
Kroje pisma. Wszystkie fonty użyte w pracy winne być doładowane do pliku produkcyjnego lub zamienione na krzywe.
Rozdzielczość bitmap. Rozdzielczość bitmap winna wynosić od 225 do 300 DPI.
Rozrysowania produktu znajdują się poniżej, a makiety przygotowane pod główne programy graficzne, są do pobrania w zakładce Do pobrania.
Lakier UV. W wypadku publikacji lakierowanych miejscowo, do pracy należy dołączyć maskę na lakier, jako osobny plik w kolorze black 100%.
Dziurkowanie. Zalecamy dołączenie do zamówienia informacji o wybranej średnicy dziurki oraz jej odległości od krawędzi zawieszki. Dostępne średnice otworów: 3, 4, 5 i 6 mm. Do projektu dobrze dołączyć dodatkowy plik z podglądem umiejscowienia dziurki względem grafiki.
WAŻNE! W przypadku gdy projekt ulotki zakłada pokrycie kolorem dużej płaszczyzny druku, dobrze jest zabezpieczyć powierzchnię druku folią matową lub błyszczącą. W przeciwnym wypadku w miejscu złożenia druku (grzbiet ulotki) farba będzie się ścierać (w szczególności dotyczy to ciemnych kolorów).